Podvojné účetnictví
Zákonná povinnost vést podvojné účetnictví je stanovena pro podnikatele s obratem za loňský rok přesahujícím hranici 25 milionů Kč a podnikatele zapsané do obchodního rejstříku. Povinnost vést podvojné účetnictví může být uložena také zvláštním právním předpisem. Vést podvojné účetnictví se můžete rozhodnout také dobrovolně.
Co vám v oblasti vedení podvojného účetnictví nabízíme?
- Nastavení a kompletní vedení podvojného účetnictví pro právnické i fyzické osoby podle zvolené účetní metody.
- Plynulý přechod z vedení daňové evidence na podvojné účetnictví.
- Zadávání a účtování veškerých účetních transakcí (faktury přijaté, faktury vystavené, banka, pokladna, transakce platebními kartami, leasing, majetek, mzdy, atd.).
- Importy dat některých agend z vašeho interního systému (např. faktury přijaté, faktury vystavené, maloobchodní tržby atd.) do našeho systému a jejich následné zpracování standardním způsobem.
- Zpracování jednotlivých výstupů nebo pravidelných reportů:
- Knihy faktur přijatých a vystavených.
- Sestavy faktur ve splatnosti a po splatnosti, včetně generování upomínek.
- Rozklady jednotlivých účtů za definované období.
- Rozvaha.
- Výsledovka včetně střediskového či zakázkového členění.
- Cash flow.
- Pravidelná porovnávání (hodnocení) plánovaného rozpočtu s výsledky společnosti.
- Speciální reporty dle požadavku klienta či mateřské společnosti.
- Prezentace výsledků společnosti.
- Zpracování přiznání k DPH na pravidelné bázi.
- Roční zpracování jednotlivých nebo všech relevantních daňových přiznání (k dani silniční, dani z příjmů atd.).
- Zpracování kompletní roční účetní závěrky, případně včetně návazné spolupráce s auditorem a /nebo daňovým poradcem.
- Zpracování statistik pro Český statistický úřad.
- Zpracování výkazů pro ČNB.
- Komunikace a styk s úřady.
V průběhu celé doby s vámi budeme průběžně komunikovat, zajistíme si osobní převzetí veškerých účetních dokladů a doklady dohodnutým způsobem zpracujeme.